czwartek, 21 maja 2015

okazja;)


Gosia (być może wielu z was znana) pozbywa się włóczek: dobrych i w okazyjnych cenach:
chcących się skusić zapraszam do bezpośredniego kontaktu: m.baginska66@wp.pl




5. artesano alpaca, czarna, 6 motków:


6. artesano alpaka Inca Cloud, szara, 9 motków – jest super –  nic się z nimi nie dzieje po wydzierganiu ;)(opinia Gosi:)


8. bawełna mecyryzowana kupiona na ebay, 1000m, motek 150g, 2 motki ( motki wystarczą na ażurowa sukienkę  letnią;):


14. Rowan felted tweed, rudy, 6 motków:


15. Regina 100% wełny, 50g po 125m, 25 motków – wełna bardzo fajna, sprężysta i nie mechaci się (opinia Gosi:):

16. drops Nepal:


17. artesano alpaka Inca Cloud, butelkowa zieleń:


18. kid mohair adriafil – 5 motków:





część włóczek udało się już Gosi sprzedać: dziękuję za odzew i zainteresowanie:)) 

zaktualizowana lista dostępna w górnej zakładce: włóczki

4 komentarze:

  1. Niestety włóczka Drops Alaska jest bardzo kiepskiej jakości, sweterek zmechacił mi się dosłownie po kilku dniach noszenia. Jednak cena mówi sama za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam zupełnie inne doświadczenia: mam sweterek z Alaski i Nepala, które zmaltretowałam farbując je we własnym zakresie. Sweter był namiętnie noszony tej zimy i nie zmechacił się ani ciut!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie podobają się włóczki: nr 1, nr 14 i 17, jeżeli któraś jest jeszcze dostępna, to chętnie j przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 i 17 są jeszcze zapraszam.
      Gosia

      Usuń