Przejdź do głównej zawartości

gdy nie dziergam




...nie nudzę się;)
Czasem pojawia się nagła potrzeba wykonania wykraczającej po za dziewiarstwo formy.
Jest to forma wciąż manualna będąca zazwyczaj namiastką ambitnego planu poszerzenia umiejętności w zakresu krawiectwa.... nie ukrywam, iż pomysł wcielenia formy odzieżowej przemknie mi incydentalnie przez głowę, szybko jednak  kończy się na wymówkach braku czasu, miejsca, doświadczenia  i tym podobnych.......ostatecznie to dziewiarstwo zdominowało inne potrzeby:)
i tak wszystkie wygórowane założenia (krawieckie lub inne) zamykają się w jednym worku: dosłownie – w worku na robótkę:


albo raczej w prototypie: bo powstawał intuicyjnie począwszy od jego wymiarów a na dodatkach kończąc....


Odpinana rączka, metalowy solidny zamek, wymyślona na poczekaniu  mała kieszonka na dodatki rękodzielnicze...... to wszystko składa się na pokaźną formę, w której schowa się nawet sweter w progresie....a to jak wiemy potrzebuje miejsca.





Lewostronnie potraktowany dżins, szara płócienna tkanina i bawełniana krateczka –  minimalistyczny zestaw z dozą elegancji......inny być nie mógł skoro powstawał w celach prezentowych i ku podkreśleniu tej funkcji zaopatrzony został ręcznie naniesionym logiem specjalnie przygotowanym dla  mojej Szwagierki, by nikt absolutnie nie miał wątpliwości czym i czyj ów szmaciany wytwór jest i co kryje w sobie;)

 

Na mały dodatek własnoręczne markery, których jak wszyscy wiedzą nigdy nie ma dosyć:)
i własnoręczne opakowanie, które nie mniejszą sprawiło mi radość:)


Powierzony w dobre ręce  mam nadzieję, że sprawdza się w użytkowaniu.
Krawieckie ambicje ledwo sięgnęły podstaw – bluzki wprawdzie mogą poczekać, ale plastikowe worki, w które pakują się wciąż moje robótki nie pozwalają zapomnieć o tej materiałowej  sakwie.......chroniczny brak czasu i wspomniana dziewiarska dominacja odwleka w bliżej nieokreśloną przyszłość uszycie własnej...
cóż...życie;)

*
Gdy nie dziergam.........to tak czy inaczej wszystko zmierza ku dzierganiu.
Zawsze pojawi się projekt do wydziergania natychmiast, wpadnie w ręce nietuzinkowa włóczka, która domaga się wcielenia.........i jak tu nie dziergać?

Wszystko inne pozostawiam na potem;)

Miłego weekendu:*





Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem!pięknie szyjesz,E.D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy dziergasz czy szyjesz wszystko jest cudnie i perfekcyjnie wykonane!!! Podziwiam i pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrrrr, ale dopracowane, Perfekcjonistko ;) zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na osobę nie lubiącą szyć robisz to profesjonalnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny worek:) stylowy :) oj, aż chciałoby się takowy posiadać,pozdrawiam z niedosytem Twoich udziergów

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięęękny! I jak dopracowany!!! Kłaniam się nisko, za każdy detal, za wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Worek fantastyczny na robótki. Wszystko zaczyna się i kończy robótkowo. Markery klejnotyczne i też bezcenne. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Worek jest ślicznie minimalistyczny, pięknie wykonany☺ Już marzę o takim...;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję pięknie za wszystkie komplementy;) mobilizują mnie one do kolejnych odsłon – wprawdzie worka dziewiarskiego...ale tak czy inaczej do formy krawieckiej
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja obdarowana właścicielka tegoż worka 😍 worek jest idealny zarówno w użytkowaniu jak i w wykonaniu. prezent cudowny....uwielbiam
    go. jeszcze raz dziękuję 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank for your very good article.! i always enjoy & read the post you are sharing!

    หนังชีวประวัติ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

w końcu...

Nadeszła wiosna. Może i nawet wczesne lato, które rozpieszcza nas ciepłem słonecznego blasku. W końcu jest ciepło. W końcu też udało mi się skończyć dziejący się zbyt długo i z dozą niepowodzeń prosty – acz nie prostacki kardigan. Kupiłam projekt, wybrałam włóczkę i zaczęłam dziergać....stosunkowo dawno temu.... Bezkres dżerseju na cienkich drutach dzieje się powoli, więc gdy po skończeniu całość korpusu okazało się, że nie trafiłam z wymiarem otworów na rękawy to sami rozumiecie delikatne rozczarowanie jakie mnie ogarnęło. Próbowałam sztukować, dzielić i markować nietrafioną część swetra  – bezskutecznie; bo im bardziej proces kombinacji technicznych nabierał tempa tym większe rozbieżności ukazywały się moim oczom.. Sprułam. Kolejne podejście okazało się porażką do kwadratu bo popełniłam ten sam błąd w tym samym miejscu....byłam już wtedy bliska rezygnacji uświadamiając sobie ilość godzin jakie zmarnowałam! Ów czas nie pozostawił mnie jednak obojętnej i dał mi podstawową

...

wielokropek – znak interpunkcyjny w postaci trzech umieszczonych obok siebie kropek (…) używany przeważnie na końcu zdania, dla zaznaczenia fragmentów pominiętych ...pominę więc tłumaczenie coraz mniejszej aktywności. Przytaczanie tych samych spostrzeżeń o płynącej zbyt szybko codzienności, o braku światła do zdjęć, o wielu planach, które z równą intensywnością pojawiania znikają w przyszłości pod wspólnym mianownikiem: jutro. Ten, z kolei migiem przekształca się w bliżej niesprecyzowane: potem, kiedyś, innym razem. Nawet samo dzierganie idzie mooooozoooooolnie...beznamiętnie schodzą z drutów pomniejsze  dzianiny...te pełne namiętności twórczej powodują stan niezrozumiałego zmęczenia... Taki mniej więcej jest aktualny status mojego hobby i związanego z nim blogowania: pogłębiające się niezadowolenie. Nie chce udawać ambitnie przemyślanych epickich przerw w pisaniu bloga, bo takowych nie ma. Jeszcze nie dawno próbowałam walczyć o wielkie treści każdego zdania; ba! słowa nawet.

jeden

...pierwszy i nie ostatni:) ...u k o ś n i k: ...długo się do niego zbierałam (...co niestety stało się normą); a jak się już zebrałam to stosunkowo długo nie mogłam przebrnąć przez tą prostą technikę...pomimo trudności efekt końcowy zadowalający – zdecydowanie pobudzający kolorystyczne fantazje...więc i ukośniki będą kolejne wykonany z koralików toho 11/0 – z a r e z e r w o w a n y